« Takaisin

Ajastettu poissaolovastaus loman ajaksi Teamsin kautta

  1. Avaa Teams.
  2. Avaa profiilivalikko ja valitse Manage account.
    Profiilivalikossa näet nimesi, statuksesi, organisaation, tallennetut näkymät linkin, tilin hallinnan (manage account) ja uloskirjautumisen.
  3. Valitse General-näkymä ja selaa esiin sen viimeiseen kohta, eli Out of Office. Paina Schedule-nappia.
    Settings-kohdassa on useita vaihtoehtoja ja niistä ensimmäinen on General-kohta. Siinä on useita erilaisia asetuksia ja viimeisimpänä on Out Office, jota pääsee käyttämään Schedule-napista.
  4. Laita automaattiset vastaukset päälle (Turn on automatic replies), kirjoita haluamasi viesti sille varattuun kenttään ja ajasta viestin käyttöajankohta. Tässä esimerkissä viestit lähetetään vain oman organisaation jäsenille. Asetukset pitää tallentaa, että ne tulisivat voimaan.
    Out of Office -näkymässä on päällä Turn on automatic replies. Viestikentässä näkyy esimerkkiviesti "Olen lomalla perjantai. Palataan asiaan taas maanantaina 21.6. Mukavaa viikonloppua!" ja sama englanniksi samassa viestissä. Send replies outside my organisation -kohdassa ei ole rastia. Send replies only during a time period -kohdassa on ajastus 17.6.2021 klo 16 - 18.6.2021 klo 17 asti.

 

Huom. eei kannata laittaa poissaolovastausta koko maailmalle.

« Takaisin

Tämä artikkeli julkaistiin kategorioissa [:fi]saavutettava ohje[:en]accessible guideline[:], English version available, henkilöstölle, Oamk , OHJE, Ohjeet & tiedotteet and tagged , . Lisää permalink suosikkeihisi. Seuraa tänne tulevia kommentteja RSS-feedin avulla. Jätä kommentti tai trackback: Trackback URL.
Kirjaudu sisälle kommentoidaksesi tätä artikkelia