« Takaisin

Oamkin henkilökunnan tunnuksen salasana

Oamkin tunnuksen salasana

Kaikilla Oamkin työntekijöillä on käytössään Oamkin käyttäjätunnus ja sen salasana. Oamkin tunnuksella pääset kirjautumaan Windows-työasemallesi sekä kaikkiin Oamkin sinulle tarjoamiin yleisiin palveluihin, eli sähköpostiisi, introihin, Peppiin, Sympaan, AC:hen, Webropoliin jne. Lisäksi voit käyttää tunnuksellasi esim. oamkin kirjaston etäpalveluita.

Huom! Tunnuksesi toimii ainoastaan, mikäli työsuhteesi on voimassa asiakasrekisterin mukaan. Jos määräaikainen työsuhteesi on päättymässä, otathan tärkeät tiedostosi ja postisi ajoissa talteen ennen työsuhteen päättymispäivää.

Millainen salasanan tulisi olla?

Katso erillinen ohje hyvästä salasanasta.

1. Salasanan vaihto

Katso erillinen ohje salasanan vaihtamisesta.

1.1. Milloin salasana vaihdetaan?

Salasana kannattaa vaihtaa aika ajoin, esim. kuukauden tai kahden välein.

Kone voi myös vaatia valitsemaan uuden salasanan (esim. ylläpitäjän asettaman pakollisen salasananvaihtovälin mukaan).

1.2. Mitä tehdä jos olet unohtanut salasanasi?

Katso erillinen ohje unohtuneesta salasanasta.


[Kaikki käyttäjätunnuksiin ja salasanoihin liittyvät ohjeet]

« Takaisin

Tämä artikkeli julkaistiin kategorioissa henkilöstölle, Oamk, OHJE, Ohjeet & tiedotteet and tagged , , , , , . Lisää permalink suosikkeihisi. Seuraa tänne tulevia kommentteja RSS-feedin avulla. Jätä kommentti tai trackback: Trackback URL.
Kirjaudu sisälle kommentoidaksesi tätä artikkelia