Oamkin salasanasi on se salasana, jota käytät mm. Oamkin sähköpostiisi kirjautumiseen.
Jos salasanasi ei toimi, se ei välttämättä tarkoita, että olet unohtanut sen: Tarkista ensin, että sinulla ei ole vahingossa jäänyt Caps Lock (suuret kirjaimet) päälle. Joskus on niinkin, että salasanasi ei toimi kaikissa palveluissa: Siispä jos pääset esim. sähköpostiisi, mutta et jonnekin muualle, ongelmasi ratkeaa kun vaihdat salasanasi noudattaen hyvän salasanan vaatimuksia.
Jos olet unohtanut salasanasi:
- Jos sinulla on suomalaiset pankkitunnukset, voit hakea itsellesi uuden salasanan Oamkin käyttäjätunnus- ja salasanapalvelusta.
- Jos et voi käyttää yllämainittua palvelua, tule käymään IT-palveluiden tiloissa. Ota henkkarit mukaan! Jos et pääse tulemaan paikalle päivystysaikoina, ota yhteyttä helpdeskiin. Yksi mahdollisuus on myös pyytää, että salasanasi lähetetään tekstiviestillä Pepissä olevaan puhelinnumeroosi.
« Takaisin
Tämä artikkeli julkaistiin kategorioissa English version available, henkilöstölle, Oamk , OHJE, Ohjeet & tiedotteet, ohjelmistot, opiskelijoille and tagged salasana, salasanat. Lisää permalink suosikkeihisi. Seuraa tänne tulevia kommentteja RSS-feedin avulla.
Jätä kommentti tai trackback: Trackback URL.
Kirjaudu sisälle kommentoidaksesi tätä artikkelia