« Takaisin

Office 365 – Outlook: Automaattisen allekirjoituksen lisääminen

  1. Avaa sähköposti. (Voit tehdä muutoksen Outlookin työpöytä- tai selainversiossa; tämä ohje kuvaruutukaappauksineen on selainversiolle.)
  2. Valitse Asetukset (hammasratas-kuvake) ylärivin valikosta.
  3. Valitse View all Outlook Settings (se on näkymän viimeinen vaihtoehto).
  4. Valitse Email, Compose and reply ja kirjoita allekirjoituksesi Email signature -kenttään.
  5. Laita rastit kohtiin, joiden myötä allekirjoitus lisätään kaikkiin kirjoittamiisi viesteihin, ja kaikkin edelleenlähettämiisi viesteihin.
  6. Paina lopuksi Save (Tallenna) -painiketta.

Perinteisesti allekirjoitus on neljä max. 80 merkin tekstiriviä, ja niiden yläpuolelle laitetaan kaksi yhdysviivaa ja välilyönti ("-- ") osoittamaan, mistä allekirjoitus alkaa. Opiskelijalla hyvä allekirjoitus olisi:

-- 

Nimi
Koulutusohjelman opiskelija (RYHMÄ)
Koulutusala, Oamk

eli esim.

-- 

Veikko Pilvén
Ensihoidon tutkinto-ohjelman opiskelija (ENS12SP)
Sosiaali- ja terveysala, Oamk

« Takaisin

Tämä artikkeli julkaistiin kategorioissa [:fi]saavutettava ohje[:en]accessible guideline[:], English version available, henkilöstölle, Oamk , OHJE, Ohjeet & tiedotteet, opiskelijoille and tagged , , . Lisää permalink suosikkeihisi. Seuraa tänne tulevia kommentteja RSS-feedin avulla. Jätä kommentti tai trackback: Trackback URL.
Kirjaudu sisälle kommentoidaksesi tätä artikkelia