Monthly archives: February 2016

Peppi: Realization

– February 25, 2016

Type of Course Language of Instruction R&D Studies Virtual Studies Download Template Copy Implementation Plan Assessment Scale Assessment Methods and Criteria Planned Learning Activities and Teaching Methods Recommended or Required Reading Further Information Completion Alternatives Work Placement and Working Life Connections Examination Schedule International Connections Student’s Time Use and Workload Learning Progress Publication of the […]

» Peppi: Realization
Published in these categories: for staff, Uncategorized, Oamk , GUIDELINE, Bulletins & Guidelines, Peppi | Post a comment

Peppi: Course description, Teacher’s desktop

– February 25, 2016

Course description Course code Mandatory fields: Course Title Learning Outcomes Content Prerequisites Further Information Recommended Optional Programme Components Links to Assessment Criteria Course description 1.) Degree programmes taught in Finnish If a course is taught in Finnish, the course description is entered in Finnish in the Finnish fields (left side) and in English in the […]

» Peppi: Course description, Teacher’s desktop
Published in these categories: for staff, Uncategorized, Oamk , GUIDELINE, Bulletins & Guidelines, Peppi | Post a comment

Sähköinen tenttijärjestelmä (Exam): Opettajan ohjeet

– February 24, 2016

Selainsuositus Examin käyttöön: Google Chrome ja Mozilla Firefox.   Opettajan ohjeet Saavutettavuusseloste (Yliopiston ohjeen lopussa) Yleiset ohjeet Tenttiprosessi Kirjautuminen Aukioloajat Tenttivierailu Tentin luominen Tenttityypin valinta Tentin perustiedot Tentin arviointitiedot ja ohjeet Tenttikysymysten lisääminen Tenttikysymysten arpominen Aihealueen merkitseminen valinnaiseksi Tentin julkaiseminen Tentin suoritusten seuranta ja tenttivastausten lataaminen Sähköisen kypsyysnäytteen luominen Kypsyysnäytekysymysten lisääminen Kypsyysnäytteen esikatselu ja julkaiseminen Kypsyysnäytteen […]

» Sähköinen tenttijärjestelmä (Exam): Opettajan ohjeet
Published in these categories: for staff, Oamk , GUIDELINE, Bulletins & Guidelines, software, learning environments | Tags: , , | Post a comment